4-Б клас  гімназії 3 «СУЗІР'Я»
Бердянської міської ради

Розвиток учнівського самоврядування. Забезпечення активної позиції учнів у вихованні

Для вас, шановні учні та батьки



   Сучасним дітям випало жити на зламі епох, бути свідками криз, природних катаклізмів, боротьби батьків за виживання родини, занепаду моральних цінностей, насадження культу речей, фізичної сили, тілесних утіх, розваг, грошей, зброї як атрибуту підсилення „я”.

 

   Сьогодні в умовах величезних змін в соціальному і політичному житті України постала проблема радикальної перебудови в сфері виховання, мета якого – формувати людину. Змінилась система поглядів на виховання. Вони відбивають потреби розвитку суспільства, що змінюється, і самої людини.

 

  У сучасному суспільстві бракує сталої думки про те, що громадяни своїми силами можуть змінювати суспільство. Саме у шкільному віці усвідомлення своєї участі у вирішенні важливих справ громадського життя є основою подальшої активної позиції у дорослому житті.

 

   Однією з форм залучення учнів до громадського життя є участь у шкільному самоврядуванні. У нашій гімназії діє дитячо-юнацька громадська організація « Учнівська парламентсько-президентська республіка».

 

 

Мета: формування освіченої творчої особистості, всебічне виховання учнів через участь в органах учнівського самоврядування.

 

 

Завдання:

  • розвиток творчої особистості у напрямку громадської ініціативи, відповідальності, правової освіти, вміння керувати і бути керованими;
  • сприяння становленню активної позиції учня щодо реалізації ідеалів і цінностей демократії в Україні;
  • формування бази з надання основних знань і вмінь, необхідних для відповідальної участі учнівської молоді у громадському житті;
  • захист прав та інтересів учнів гімназії;
  • становлення фізичного і морального здоров’я;
  • обєднання зусиль для добрих і корисних справ.

 

Форми роботи:

  1. Обрання президента гімназії, парламенту гімназії, парламентських комісій.
  2. Організація зустрічей з членами інших молодіжних організацій, з громадськими діячами, представниками правоохоронних органів, ветеранами праці, війни, юристами, лікарями.
  3. Проведення акцій „Моя земля – земля моїх батьків”, „До чистих джерел”, „Турбота”, „Милосердя”, „Мій клас”, „Моя школа”, Моє місто”.
  4. Збір матеріалів і оформлення пошукових робіт, поповнення матеріалів шкільного музею.
  5. Участь у конкурсах, вечорах, змаганнях, іграх, походах, екскурсіях.
  6. Проведення бесід, тренінгів, ділових ігор.
  7. Випуск шкільної газети .
  8. Проведення конкурсів „Кращий клас року” та „Кращий учень року”.

 

      Прогнозовані риси й цінності, які має набути особистість як учасник проекту: громадянська свідомість; обов’язок; відповідальність; активність; гідність; освіта; позиція; розуміння і сприйняття національної ідеї; готовність до захисту Батьківщини; любов до рідної мови, культури, традицій; дотримання Конституції; пошана до історичної пам’яті; збереження та зміцнення власного здоров’я і здоров’я навколишніх; доброта; толерантність; справедливість; духовність; щирість; чесність; сумлінність; принциповість; працелюбність.

 

     Учителі виконують роль консультантів, надають допомогу, можуть бути присутніми на засіданнях парламенту, парламентських комісій. Шкільний парламент, президент через консультантів співпрацює з адміністрацією. Президент гімназії входить до складу педагогічної ради гімназії, де представляє і захищає інтереси учнів.

 

 

СТРУКТУРА ОРГАНІЗАЦІЇ

 

      На чолі організації є президент гімназії, який обирається учнями 5-11 класів на основі прямих, рівних вільних виборів, шляхом таємного голосування. Право прийняття рішень від імені учнівського колективу має парламент гімназії, який формується з учнів 5-11 класів. Кожен клас обирає на класних зборах представника до парламенту шляхом голосування. Із членів парламенту формуються парламентські комісії.   Їх вісім:

 

-         комісія «Знання»;

-         комісія дисципліни і порядку;

-         рада суспільно корисних, добрих справ;

-         центр національного і культурного відродження;

-         центр «Дозвілля»;

-         комісія «Здоров’я»;

-         комісія по захисту прав дитини;

-         прес-центр.

 

    До структури організації входить Рада представників президента (старости класів). Рада представників Президента координує роботу класів, доводить до класів завдання роботи парламенту.

 

 

ОСНОВНІ НАПРЯМКИ ДІЯЛЬНОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ:


1.  КОМІСІЯ „ЗНАННЯ”

  • організовує допомогу, в разі потреби, учням, які мають бали низького рівня;
  • залучає учнів у предметні гуртки;
  • надає допомогу вчителям в організації тематичних вечорів, створенні лекторських груп тощо;
  • бере участь в обладнанні навчальних кабінетів, організації виготовлення навчальних посібників;
  • проводить заходи, направлені на підвищення якості знань учнів (предметні олімпіади, вечори, конкурси, огляди підручників);
  • члени комісії беруть участь у підготовці і проведенні бесід в класах (про режим дня, виконання домашніх завдань, користі читання).

 

2.  КОМІСІЯ ДИСЦИПЛІНИ І ПОРЯДКУ

  • надає допомогу педагогічному колективу гімназії у вихованні свідомої дисципліни, дотриманні школярами Правил для учнів (контроль за спілкуванням, зовнішнім виглядом, відвідуванням уроків);
  • організовує чергування класних колективів у гімназії на перервах, на вечорах, призначає та інструктує відповідальних чергових, оцінює якість виконання цієї роботи;
  • призначає відповідальних за дотримання дисципліни та порядку, відвідування учнями гімназії;
  • використовує заходи виховного впливу до порушників дисципліни (випуск листків „Блискавка”, „Тривожний сигнал”).

 

3.  ЦЕНТР НАЦІОНАЛЬНОГО І КУЛЬТУРНОГО ВІДРОДЖЕННЯ

  • організовує туристсько-краєзнавчу та пошукову роботу в гімназії за напрямком „Моя земля – земля моїх батьків”;
  • поповнює матеріали музею гімназії;
  • організовує зустрічі з учасниками Великої Вітчизняної війни, воїнами-афганцями, ліквідаторами наслідків чорнобильської аварії;
  • здійснює догляд за могилами воїнів, пам’ятниками та обелісками;
  • записує спогади старожилів про минуле свого краю;
  • організовує виставки пошукових робіт;
  • організовує походи, екскурсії з метою вивчення традицій і звичаїв рідного краю.

 

4.  ЦЕНТР „ДОЗВІЛЛЯ”

  • керує проведенням культурно-масових справ, організацією шкільних і класних вечорів, свят народного та шкільного календарів, розподіляє між класами і учнями доручення по підготовці цих заходів;
  • організовує оформлення гімназії і класних кімнат;
  • несе відповідальність за утриманні і підготовку програми художньої частини і програму дозвілля;
  • встановлює зв’язки з кінотеатром, Будинком культури, Центром дитячої та юнацької творчості, музеями;
  • домовляється про проведення лекцій, вечорів, екскурсій, кіно лекторіїв для учнів;
  • готує творчі виставки учнів;
  • в кожному класі організовує культурно-масову роботу, залучає учнів до участі в загально шкільних заходах;
  • організовує в гімназії ігротеки для розваг і занять учнів у вільний час.

 

5.  РАДА СУСПІЛЬНО КОРИСНИХ, ДОБРИХ СПРАВ

  • піклується про молодших школярів, надає їм допомогу;
  • займається організацією шефської допомоги людям похилого віку, ветеранам;
  • проводить акції „Милосердя”, операції „Турбота”;
  • організовує ремонт шкільних меблів, догляд за квітами, деревами, упорядкування території;
  • проводить благодійні концерти, ярмарки солідарності, трудові десанти.

 

6.  КОМІСІЯ „ЗДОРОВ’Я”

  • займається пропагандою здорового способу життя;
  • організовує проведення заходів у рамках місячника „За здоровий спосіб життя”;
  • залучає учнів до занять в спортивних секціях;
  • організовує зустрічі з лікарями;
  • надає допомогу вчителям у проведенні спортивних свят, ігор.

 

7.  ПРЕС-ЦЕНТР

  • постійно висвітлює життя школярів, питання шкільного самоврядування;
  • вивчає побажання учнів щодо діяльності організації, роботи гуртків;
  • бере участь у проведенні загальношкільних лінійок.

 

8.  КОМІСІЯ ПО ЗАХИСТУ ПРАВ ДИТИНИ

  • створює належні умови для навчання та виховання учнів;
  • вирішує конфліктні ситуації між батьками та дітьми, між учнями і вчителями, між батьками і вчителями, між самими учнями.

 



Обновлен 07 окт 2016. Создан 02 апр 2016



Кредо учнів 4-Б класу:  «Для життя - не для школи вчимося»
Вас вітає 4-Б клас

Вчитель - вчителю, учням, батькам' Урядовий сайт для юних громадян Педрада Шкільне життя Всеукраїнський освітній портал  'Вчителям, батькам, учням' Всеукраїнський освітній портал  'Острів знань' Новини України та світу урядовий кур'єр Голос України
Сценарії Нового року - Шкільне життя
Сценарій Новорічного ранку
для молодших школярів
111111 Новий рік - Шкільне життя
Сценарій Новорічного свята
для учнів початкових класів
111111 Сценарії до свята Миколая- Шкільне життя
Сценарій свята
«Світом Миколай мандрує»
111111 Миколай - Шкільне життя
Сценарій свята
«До нас іде Святий Миколай»


Три колонки
Міністерство освіти і науки України

Департамент освіти і науки ЗОДА

Запорізький обласний інститут ППО

Відділ освіти міської ради


Урядові сайти

Наукові сайти

Освітянські сайти

Виховна робота
Безпека життя учнів

Телефонні «гарячі» лінії


Навчально-виховний процес

Інтернет-ресурси України

Позашкільні навчальні заклади

Фотогалерея 4-Б класу

Відеоматеріали про 4-Б клас

Новости Бердянска  (рос.)
©  Інтернет-ресурс -
офіційний сайт 4-Б класу Бердянської гімназії №3 «СУЗІР'Я»:

   WWW.2BSUZIRIA.IO.UA          

Гімназія №3 «СУЗІР'Я» Бердянської міської ради, 2016-2017
71114, м. Бердянськ Запорізької області, вул. Потійська, 13 Тел.:   +38 (061) 532-26-60
Е-mail: gymnasium-3@ukr.net


Редактор сайту:  Гавриленко Г.В.
Авторська група: Гонтар Ю.В., Кондратьєва Т.М.
Тел.:   +38 (097) 532-79-44
Е-mail: yv.gontar@i.ua


Авиационный справочник Вам-взлет! Информационный портал PRO Berdyansk-INFO 1

Украинский портАл

Цвет ссылок

1